دسترسی رایگان به تمام متن یکصد میلیون مدرک، علمی و فنی انگلیسی و فارسی در "زدنی"

شرکت پیشگامان دانش گستر با همکاری شرکت ابسکو"Ebsco"، دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ مدرک علمی و فنی را در پلتفرم جستجوی ویژه و توانمند "ابسکو" در سامانه "زدنی" فراهم ساخته است. این خدمت با پشتیبانی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به رایگان در دسترس کاربران ایرانی نیز قرار گرفته است. 

این مدارک در زدنی به آدرس ZEDNEE.IO در چارچوب قوانین و مقررات جهانی و ملی و با نگه داشتن حقوق و مالکیت مادی و معنوی پدیدآوران، قابل دسترس می‌باشد. بیشتر این مدارک را ناشران بزرگی مانند Wiley, IEEE, Elsevier و EBSCO داوری کرده‌اند. با ای خدمت، میلیون‌ها مقاله از ۲۰۰۰۰ نشریه معتبر دارای فرایند داوری، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های بسیار، مقاله‌های بی‌شماری از همایش‌های علمی و مانند آن‌ها در "زدنی" به آسانی و رایگان در دسترس کاربران است.

https://zednee.io/

اخبار و اطلاعیه های ثبت نام

جلسه توجیهی روز پنج شنبه 1402/12/10 برای دانشجویان منتقل شده موسسه آموزش عالی رزوبه قابل توجه دانشجوانی موسسه آموزش عالی روزبه تقویم آموزشی و زمان انتخاب واحد نیمسال دوم 1403-1402 صورتجلسه شورای آموزشی تحصیلات تکمیلی (تصویب پروپوزال)  اطلاعیه شروع کلاسهای نیمسال اول سال تحصیلی ١۴۰٣-١۴۰٢ ( نیمسال ۴۰٢١)
Template Design:Dima Group